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Selling the Invisible: A Field Guide to Modern Marketing

 
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Selling the Invisible: A Field Guide to Modern Marketing

La description

SELLING THE INVISIBLE is a concise and often entertaining look at the unique characteristics of services and their prospects, and how any service, from a home-based consultancy to a multinational brokerage, can turn more prospects into clients and keep them. SELLING THE INVISIBLE covers service marketing from start to finish. Filled with wonderful insights and written in a roll-up-your-sleeves, jargon-free, accessible style, such as: Greatness May Get You Nowhere , Focus Groups Don'ts , The More You Say, the Less People Hear, Seeing the Forest Around the Falling Tree.

Détails du produit

EAN / ISBN :
9780446672313
Édition :
Reprint
Format :
Poche
Nombre de pages :
272
Date de publication :
2012-03-20
Éditeur :
Grand Central Publishing
Langues :
anglais
Fabricant:
Non spécifié
EAN / ISBN :
9780446672313
Édition :
Reprint
Format :
Poche
Nombre de pages :
272
Date de publication :
2012-03-20
Éditeur :
Grand Central Publishing
Langues :
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